Väggord

Åh har satt upp väggdekorationen i barnens rum.
Gud så sött....jag börjar nog gråta,det blev sååå fint. :-)

Tog en bild med camen,men det syns ju inte så bra.



Ska köpa en riktig kamera imorn...så då kan jag visa er
                                                                                                         MY CRIB

Har väggord till hall och sovrum oxå,men det får vänta..var så in i norden pillrigt!! puh

Är ledig tills på torsdag 13.30...fan va najs!  Ska dona o greja här i lgheten då...
För nu är jag ÄÄÄNTLIGEN klar i huset.....weeeiii
Adjöss äckliga hus och adjöss äckliga liv!

My new life har precis börjat och jag är överlycklig!!

På torsdag fyller min prins 1år. Tokfort har det gått!


                                   Mamma älskar dig!!!!



Nu om en stund blir det poker i Torsåker...hehe
kan man få vinna lite slantar då????

                                                          eller har man tur med kärleken istället kanske...? ;-)

den som lever får se
 baj baj

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men gud vad fint det blev i pojkarnas rum!

Tänk att lilleman fyller 1 år,tyckte det var nyss han föddes.

Har du gjort ALLT SJÄLV i huset?!

Ingen hjälp?

Sköt om dej!

2009-05-04 @ 20:09:43
Postat av: malin

Jag vill också ha väggord.....fast blir väl en sån där grej som alla har snart men va gör det.....e fint iaf....=) just ja han blir ett nu,shit va tiden går!! får köpa nåt åt dem sen iom att Alicia fick av er......kram

2009-05-05 @ 08:09:54
URL: http://mammamiiaa.blogg.se/
Postat av: malinolsson

vart har du köpt väggorden? jag har kollat runt lite efter såna...

blir han redan ett lillgubben..han går väl för längesen förstår ja..kram till er

2009-05-05 @ 08:45:47
Postat av: Anonym

Hej hej...skrattade till Isac i dag...han smakade på kebabköttet på lunchen...så sa han:

"Det här smakat INGET!"

Ha ha...som värsta matkännaren lixom.

Camilla

2009-05-05 @ 20:55:48
URL: http://maxmammas.blogg.se/
Postat av: Ida

Väggord är så himla fint! Det ska jag oxå ha när jag flyttar hemifrån :)

Gå gärna in på min blogg och läs dagens barncitat, barn är för härliga!

Kram!

2009-05-10 @ 22:18:50
URL: http://miniiida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0