Da weekend...

Har varit hemma några dar från jobbet. Blev bara too much för mig,så jag
behövde komma ifrån. Svårt att sköta sitt jobb när tankarna mal sönder en
och attackerna sätter sina spår... Jag vet inte riktigt vad som utlöste det hela...
Men det var en tuff dag i torsdags när älsklingen fyllde ett...så det var där det började
tror ja...

Kanske var dumt av mig att ändå åka till sthlm på lördagen med bror o sandra o G.
Men jag behövde det...som fan. Har ju lixom inte ont i en fot eller så. Jag behöver
bra saker som händer. Då blir jag bra igen. Inte sitta själv och tänka.
Hur som helst hade vi en trevlig dag i huvudstaden med shopping...

   

Hälsade på våran vän Kristoffer som pluggar där nere samtidigt. Trevligt trevligt!

Sen blev det utgång när vi kom hem. Även det känns ju helt fel när man är sjukskriven.
Men det handlar ju om att sköta sitt jobb. Vara fokuserad. Jag får inte göra misstag i mitt arbete.
Nog om det nu...hoppas ni förstår hur jag tänker..

Var rätt skoj iaf. Hann med både det ena och det andra...om  man säger så ;-)
Sandra, don´t hate me! ;-)
Lite party pics comes here:



Nu väntar ett hett bad...as usual. Jag är sämst på att spara på varmvattnet iaf...
som man bör göra i våran förening... Aja värre saker har väl hänt!

nattii


Kommentarer
Postat av: camilla

Snygg du är bruden:-)

2009-05-10 @ 21:54:58
URL: http://maxmammas.blogg.se/
Postat av: Petro och Jossan

Hej fin blogg :) Kolla gärna in våran blogg:)

2009-05-10 @ 22:00:54
URL: http://petroochjossan.blogg.se/
Postat av: sandra



Näääj då.. ;-D kom ju hem till kgn iaf! mohah .. :-)

2009-05-11 @ 10:59:26
URL: http://sandraaautio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0