Rastlös själ

jag som alltid klagar på att jag har så fullspäckade scheman..
nu sitter jag  här och har inget planerat och jag kryper ur skinnet snart!!!

så rastlös...

vill hitta på nåt men inget låter nå lockande.
funderade på en hemma kväll bara,men guud så trist när man är själv.
tänkte tanken att hämta ungarna,men jag tror jag väntar tills söndag
då dom kommer ändå...

skulle på marknad i storvik,kankse inte världens roligaste
men jag gillar marknader :-)
men det typ ösregnar så det blev inge kul

jag har hellre planer tror ja..även om det är jobbigt ibland.
men det här blir jag gråhårig av oxå!!!

åker nog till brorsan som sitter i ett vindskydd i torsåker(!) och festar
säga hej en sväng..har jag nåt att göra iaf.

så får det bli

ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

trötthet är inte lika jobbigt som att vara utvilad och inget att göra.

2009-05-26 @ 17:01:14
Postat av: Anonym

Hej hur är det med er?

Hörde vad som hade hänt er,vad otäckt!

Sköt om er!

Camilla

2009-05-26 @ 17:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0