Yesterday

Jobbade till 21.30 igår. Det ringde hela kvällen och frågades
om fest!
Jag hem,svirade om och åkte iväg. Att man orkar...?
Men jag är spytrött på att sitta själv här och stirra på datorn
eller framför tv:n.

I vilket fall blev det inge alkohol, jag var chaffis istället ;-)
Hämtade upp kära bror på Steeltown. Sen bar det av till storvik.
Träffade nya bekantskaper och det var supertrevligt. :-)
Blev granliden och lite efterfest. Jag hade hur kul som helst
fast jag var inte drack en droppe. Så himla skönt idag o vakna pigg!!

Nu äre dags för jobb snart. Inte lika kul. Men det går.

Imorgon är det the big day för min älskade Isac.!!
Han fyller 3 år...jisses va stor han börjar bli. Han är så klok för sin
ålder,kan så himla mycket redan.
Lär sig bokstäver på sin lilla dator tex:-)
Nu vet han var X Z M U och I ser ut..hihih...duktiga duktiga mammas stolthet!

Ska plocka lite här nu innan jag beger mig.
Ha en superbra lördag gott folk!


                                             Älskade lilla vän



Kommentarer
Postat av: Cina Lindberg

Vilken liten sötis han är! =D

2009-03-07 @ 19:59:46
URL: http://cinalindberg.blogg.se/
Postat av: camilla

**GRATTIS TILL ISAC*

Krama honom från mej,Selma & Wasa!!



Lycka till med det du håller på med,vad det nu är...
nyfiken som satan*



Camilla

2009-03-08 @ 19:33:17
URL: http://maxmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0