Telefonkö

Jag blir tokig!!
Vissa ställen går bara inte att kontakta...
jag har suttit i telefon kö i över en halvtimme.
Men nu gav jag upp..vilket slöseri...faaan

Har hållt på att dona härhemma hela förmiddan.
Känns hopplöst lär jag säga...
Det är saker till förbannelse. Och fast jag packat så minskar det
ingenting..GAH!!
Flyttpacka ligger inte högst på min Love to do-list kan jag säga

Längtar tills jag kommer på plats i nya lyan. Vill nu nu nu!!

Köpte sååå fina tapeter till hallen igår...I LOVE IT
Det kommer bli himla fint! Köpte även till köket,de var oxå fina.
Men halltapeterna var sånna där ...WOW dom måste jag ha!
SKa dit o hämta dom idag,och betala. Och jag kollade aldrig vad dom
kostade..oups...
Men dom får kosta vad dom vill..ska ha dom i vilket fall.

Spelade lite poker igår. Trevligt trevligt. Vann gjorde jag oxå! :-)
slog ut tre grabbar..hehe...

Kvällen ska tillbringas på jobbet. Har ingen lust. Vill bara va ledig
och greja så man får nåt slut på eländet nån gång.

Kram å hej

Kommentarer
Postat av: camilla

Hallo tjejen!

Kommer ni ihåg att det är f-möte i kväll?

Pratade lite med D. förra veckan om det.

Hoppas du mår bra!

Isac är pigg & glad hos oss!

Nu ska jag till dr. med mitt jä*kla knä...

Syns kanske i kväll då,du ska få smaka Monas goda bullar!!

Kram.

2009-03-23 @ 07:29:40
URL: http://maxmammas.blogg.se/
Postat av: malin

ja fyyyy för att flytta!! fatta att Alicia bott på fyra ställen i sitt fyraåriga liv!! usch va dryyyygt......vill ibland flytta men orkar ej!! o gräset är INTE grönare på andra sidan o jag love mitt hantverkarbacken men känner mig instängd o ensam o hatar allt trasigt o den röda fondväggen MÅSTE bort plus de gröna tapeterna i sovrummet=/ blääää......men e fattigast o ensam o kan inte göra allt=( men har iaf målat möbler......så liiiite bättre blev det=) nyfis på hur dina tapeter ser ut=)

2009-03-25 @ 00:15:24
URL: http://mammamiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0