Tapetdjungeln

Det här kommer aldrig att gå!
HUR ska jag kunna välja tapeter..och golv till nya lyan??

Finns ju hur mycket fint som helst...
Råd och tips mottages gärna!!! :-)

Har varit i valbo o shoppat lite idag.
Shopping makes me happy!
Nya jeans o lite toppar.
Så himla roligt att handla nu när man slipper
ha XL på allt..hihi.

Har varit en bra dag med andra ord.

Men känner mig lite lonely nu här igen.
Kommer alltid på kvällarna.
Den där jobbiga känslan att man är ensam...inge kul.
Skulle va najs med lite sällis....manligt helst dårå...hehe

Tror jag slänger mig i soffan nu.
Sovmorgon imorgon..jeeey
Och ledig hela dagen....ifrån jobbet iaf.

Har mycket som ska göras annars.

kram o gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0