snabbvisit

kikar in här en sväng och kluddar nån rad

har väl inget särskilt att berätta.
allt tuffar på
har haft min älsklingar hemma ..har myst o gosatmed dom!! lovely!
varit på 20års kalas idag o ätit smarrig smörgåstårta har jag gjort....

nu sitter jag hos bror o sandra o slöar,blir nog kvar här på soffan i natt.

kan ju berätta föresten att jag nu ÄGER en lägenhet.  :-)
har betalat,skrivit på o fått nycklarna...yihooo
så nu ska det rustas o bli fiint

jag ska försöka hinna blogga lite oftare
i promise

nu är det natti för min del
kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till lgh!!

Jag är sjukskriven hela veckan pga av luftrörsinfektion,har varit upp på FLJ i dag å fått inhalerat medicin + fått kortisontabletter för att kunna andas bättre...

Känns inte så bra tt vara hemma nu när Mona åxå är borta....men VAD gör man?!

Må gott!

Camilla

2009-03-29 @ 22:21:05
Postat av: camilla

Hallå där tjejen!

Hur mås det?

Själv äter jag penicillin,är ff sjukskriven ,jättetrött å ingen särskild matlust.

Inte kul att vara hemma från jobbet nu när man behövs som mest....jättemånga i personalen är sjuka :-(

Är I hos dej denna vecka,hur mår han?

Hoppas vi syns snart igen.

Får du ngn hjälp med att packa därhemma?!

Kramar.

2009-04-02 @ 21:32:33
URL: http://maxmammas.blogg.se/
Postat av: camilla

Hello...vart är du??

2009-04-05 @ 17:59:47
URL: http://maxmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0