Nu vänder oturen va?

Hade en supertrevlig kväll igår.
Var ut o käka med mina arbetskompisar på Napoleon till
att börja med. Vi hade superkul som vanligt. Go mat oxå.

Men tråkigt nog skulle alla upp o jobba så ingen kunde
gå vidare o svira. Men jag fick tag i bror som var så snäll och
följde med  :-)

Det blev 8ball och Kharma. Var faktist rätt mycket folk
och "rätt" folk om man säger så. Tog det rätt lugnt på ölfronten. Kul
att bara se lite folk...
Men alltså en väldigt bra kväll!!

Idag har det hänt nåt roligt oxå! Jag är sååå happy:-)
MEN jag tänker inte avslöja nåt innan jag är säker.

        Kan man inte bara få vara lycklig för en gångs skull nudå???

Please Gud om du lysnnar...fixa detta nu!!!

Nu ska jag försöka sova. Dagen imorn är späckad från det att jag vaknar
tills 21.30 när jag slutar jobbet...gaaah

Har även träffat mina darlingar idag en sväng. Riktig kvalitetstid hade vi.
Myste varenda sekund av dessa underbara varelser. LOVE

natti natti folks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0