LOSER

Har nyss spelat poker..men det gick inge vidare.
Men trevligt sällskap hade jag iaf :-)
Fast jag måste erkänna               JAG HATAR ATT FÖRLORA!!

Dagen har spenderats i högbo. Varit på ett info möte
genom jobbet. Suttit o lyssnat på ditt o datt
och fikat o käkat lunch.
Men lunchen var överskattad! Det ska lixom vara så himla
lyxigt,så det blir bara konstigt. Smakade faktist inte så värst bra...
Tråkigt för det var ju dagens höjdpunkt..hihi...

Nu är jag ledig till och med fredag em...nice.
Men har häcken full som vanligt.
Imorn ska jag till valbo med bror iaf och handla
födelsedagspresent till min älskling som fyller 3 på söndag.
STORA killen...:-)

Men först ska jag sova tills jag vaknar imorgon. Vilket inte
brukar bli så värst länge. Men bara att man slipper väckerklockan....

Nu ska jag surfa vidare och kolla lite på resor och drömma mig bort.
Funderar faktist på en resa till Thailand.Skulle vara sååå skönt att
komma bort och rensa sina tankar.
Men då kan jag inte fortsätta att förlora pengar
på det här viset..hehe

kraam




Kommentarer
Postat av: Ang1e

Vad trevligt! Vad kostar ett kort på badhuset förresten? Ordinarie pris, så man vet ifall att pappa inte kan köpa genom Sandvik. Hoppas jag kan köpa det ganska snabbt iaf, för jag vill börja simma nu på en gång, innan kroppen rasar ihop totalt!

2009-03-05 @ 12:37:58
URL: http://angelica0lsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0