Födelsedagskalas plus magsjuka

KLockan 10 på söndagen fick jag hem mitt födelsedagsbarn!
Vi firade honom med paket,ballonger och tårta :-)
Dom mjuka paketen som jag hade köpt slängde han åt sidan
Men vad hade jag väntat mig??
Tur att han fick en massa andra roliga saker oxå...
Han åt dock inge tårta och knappt nå fika alls...
Och det kära vänner är lixom inte likt han....

Hans pappa berättade även att han varit dålig i magen på natten.
Mamma Jessica börjar lägga ihop ett och ett...men han var pigg och glad och
visade inga teckan på att vara sjuk.
Jag åkte och jobba och Isac skulle vara hos mormor.
Först ringer Dan och berättar att han och Ludwig har magsjuka.
Strax därefter ringer mormor och berättar att Isac kräks!!!

ÅH NEJ!!!
Jag får åka hem från jobbet och hämta min stackars son. Rolig 3års dag!!
Nu är det bara frågan om NÄR jag ska bli sjuk???
Faktum är att jag kännt av lite grann i magen men inge mer...
Vilken otrolig tur...

Blir hemma några dagar med Isac så han inte smittar ner dagis.

PÅ onsdag kan jag komma med närmare besked...om det där hemliga..hihi..
Men det är bara jag som gläds av det kanske..ingen supergrej för er...
men för mig...

Nu ska jag mysa med ISac
kram
     
   


Kommentarer
Postat av: camilla

Hej!

Hörde att pojkarna var sjuka,eller har varit...:-(

Inte SÅ konstigt då vi torkade kräkor mest hela tiden förra veckan på förskolan...tror det var 5-8 st som fått det.

Bra att han får vara hemma ett par dagar,bååde för hnm själv & för oss.

Det är inte alls säkert att du får det.

De flesta ggr Max har haft det har jag INTE fått det.Må gott & berätta för Isac att vi ska ha kalas för hnm när han kommer till oss!

Kram kram!

2009-03-10 @ 15:02:40
URL: http://maxmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0