Depp kväll

usch ,känner mig lite deppig!
Blev för mycket känslor som revs upp idag tror ja...
Har städat i lådor o skåp och hittat diverse saker sen förr.
Lätt att man blir nostalgisk och börjar tänka...
Inte bra inte bra!

Träffade Ludwig idag oxå. Stackarn har hela kroppen fullt med sår
o prickar :-(  svinkoppor trodde doktorn...
penicillin fick han.
Plus magsjuka..han kräktes flera gånger här idag med. HUA!!
Men jag har spritat händerna med desinfektion hundratals gånger
så jag kanske klarar mig....hoppas hoppas.
Men det är synd om min stackars plutt! Jag vill så gärna bara
behålla honom här. Pussa och krama och få honom att inte må så dåligt.
Hjärtat går sönder när han måste åka. Men så är det bestämt. Och hans pappa
tar hand om honom jättebra. Men mammakänslorna är sååå starka!!

Tror jag går o sover. Ingen att prata med finns det, ingen som hälsar på,
och inget på tv och inget att äta...
Kul kväll!!  NOT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0