Hatar Gud mig?

man kan ju tro det iaf..
räckte det inte med krocken(och allt som varit ,för den delen)

har ju varit sängliggandes sen i fredags med feber,frossa och smärta.
riktigt riktigt sjuk har jag varit...
tänkt tanken att jag hellre föder barn än det här
OCH DÅ ÄR DET ILLA !!!
Fick igår åka till akuten där det konstaterades att jag
hade en rejäl urinvägsinfektion som gått upp i njurarna!

Bra jobbat hälsocentralen! Har vid 3 tillfällen varit dit med misstanke om uvi...
första testet visade inget, smärtan kommer från revbenen(från krocken) sa dom
men mina symptom kvarstår envisades jag
då får jag nån salva...

thanks a lot
 
har börjat en 2 veckor lång penicillin kur ,HOPPAS det hjälper nu!!!
om 2 dar ska det visa sig..

Jag känner febern kommer igen ,så bara att bädda ner sig igen.
Wonderful!

kraam

Kommentarer
Postat av: camilla

Åh din stackare!

Njurbäckeninflammation antar jag?!

Har haft det åxå en ggr....not najs!



Själv har jag en hosta efter förkylning som jag alltid får....håller på att hosta ur mej lungorna,och det vet vi ju vad det beror på....cigg,heter dom!

Du ska se att du blir snabbt bra nu när du fått medicin.

Kramar!

2009-06-09 @ 18:48:49
Postat av: camilla

hur mås det?

2009-06-11 @ 06:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0