Fullt upp...

Har haft så fullt upp denna vecka med en massa besök av vänner
och sånt..
Men det har varit såå trevligt,längesen jag hann med nåt sånt...
Angelica med barn var här igår
Emilie med barn var här idag
Och sen hann vi med att äta lunch hos Carina med barn idag oxå:-)

Barnen har varit snälla denna vecka. Min första vecka med bägge barnen,
men det har gått över förväntan...
Ludde sköter sig mycket mer själv nu och de leker ihop. SÅ sött. ..

Bara 2 dar kvar nu,sen åker dom.

Nu stundas midsommar snart oxå. Har väl en del planer. Hoppas
det inte kommer regna alltför mycket. Som det brukar på just midsommar.

Och nästa vecka är min första sem vecka utan barn...har lite planer för veckan oxå.
Skönt,slipper det kännas så tomt.
Ska iväg på en liten road-trip :-)
Men mer om det later...

Stjärnorna sover sött nu
och jag ska slänga mig i soffan
men det blir en tidig kväll känner ja..

kram å heej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0