bloggtorkan- en epidemi?

fan va alla har bloggtorka?!
vet hur många som helst som just nu lagt sin blogg åt sidan....
även jag...

BUT WHY?

lite konstigt tycker ja...

jag har varit med om lite otrevliga saker iaf som gjort att jag inte orkat.

men nu är allt frid och fröjd igen!! :-)

Hade en grymt rolig lördag!
cruising på stan och självklart var vi där och kolla läget.
Jättemycket folk,underbart väder och trevligt sällskap....

Vi hann med ett antal pubar och öl..
slutade på Lobby Nightclub.
Hur kul som helst..tills champangen kom fram..
Livsfarlig dricka det där!!
Slog till som en käftsmäll och sen blev det som det blev.

Resan slutade i storvik i en säng iaf..de andra hade väl efterfest tror ja:-)

är sjukskriven hela veckan pga av ryggont. Har ju krockat med bilen
(orkar inte skriva mer om det)
skittråkigt att inte kunna jobba!!

SItter o kollar efter ny bil nu,eftersom våran lilla blå blev kvaddad så illa
att de inte skulla laga den..
Men lika glad för det är jag...som får köpa en större o säkrare bil...jeey!!

ska sova snart om det går
inatt höll jag på bli tokig. Jag provade alla sovställningar jag kunde komma på
men allt gjorde ont..bläää

night night

Kommentarer
Postat av: Ang1e

Har du krockat?! Usch då..Hur gick det till, och hur mår du nu? Hoppas du slipper whiplash, som jag fick..

2009-06-03 @ 14:21:08
URL: http://angelica0lsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0