Vad är det med folk???

Undrar ni varför jag inte bloggat?
Svar: Jag har inte nåt internet!!!!!!!!!!!
Idioterna har stängt av bredbandet en vecka för tidigt...
Men jag ska fortfarande få betala...ehhh???

Och Ja..jag beroende av internet....

Aja bloggar hos Sandra så länge...

Hade en trevlig dag igår. Var å hälsade på en ursöt bäbis...men snälla

säg åt mig om jag vill ha en! Det är bra för mig,MEN dom är ju såå söta!


Kollade på film och latade mig vid tv:n...

Fick besök ;-)

Och sen sov jag ..lite iaf!

Finns en pyttechans att jag får huset sålt oxå!
Alltid nåt...
Och då blir jag storviksbo...

Idag har jag haft mina pluttar hos mig i några timmar oxå...sötisar
men Ludde var hysterisk..

nu ska jag sitta här och bara vara hemifrån för att jag kan..haha :-)

kram vännerna


Kommentarer
Postat av: camilla

Tjena.skönt att höra att du njuter!!

Håller alla tummar ang. huset!

Är hemma med Max ,som har halsfluss....:-(

Sköt om dej.

Camilla

2009-01-13 @ 21:55:45
URL: http://maxmammas.blogg.se/
Postat av: malinolsson

va fin du är :-)

hoppas att du mår så bra du bara kan..tänker på dig ska du veta..

massa kramar

2009-01-13 @ 22:14:55
Postat av: malinolsson

va fin du är :-)

hoppas att du mår så bra du bara kan..tänker på dig ska du veta..

massa kramar

2009-01-13 @ 22:15:10
Postat av: malin

fin bild! =)

2009-01-14 @ 09:01:21
URL: http://mammamiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0