Tankar om att vara ensamstående mamma...


Jag hatar att klaga över att man inte har nån tid som morsa,
men allt var såå himla mycket enklare när man var två.
Man hjälptes ju åt med alla bestyr och vaken nätter.
Man kunde få nån timme här och där att göra det man ville
även om det bara var en skitsak som att åka till affären själv...

Nu är man verkligen med barnen 24 timmar om dygnet och
man behöver få vara sig själv och även om man är mamma
så är man ändå en människa med behov som rör en själv...

Detta är inte alls samma sak att inte älska sina barn eller
en önskan att livet såg annorlunda ut...
Jag ÄLSKAR mina barn!!
Men livet som ensamstående är tufft !

Jag har tur ändå. Mina nära o kära hjälper mig massor faktist...
Så utan dom hade det varit ännu tuffare.

Jag älskar er!!

Nåja..nu har jag fått ur mig lite frustration och nu känns det liiite
bättre igen...

kram

Kommentarer
Postat av: sandra

du och jag nästa helg då ska vi ha kuuuul :-)))))

2009-01-10 @ 17:42:02
URL: http://sandraaautio.blogg.se/
Postat av: camilla

Tjena!

Läs på min blogg vad vi har gjort i dag....:-(

Kraaam

2009-01-10 @ 22:14:26
URL: http://maxmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0