Söta

                                                                     Mitt i allt kaos
                                                                 dyker du upp igen
                                              och nu känns allt så mycket bättre ! :-)


En sak jag HATAR är Ericsson telefoner.
Nån som är nöjd med sin?????

Min har totalt fått fnatt,fast jag inte gjort nåt.
Okej den hängde sig då och då innan, och kameralinsen
sitter löst MEN NU....
Myronas krig i alla regnbågens färger på displayen

kan inte sms:a = katastrof
kan inte ringa= katastrof
KAN svara ,men jag ser inte vem som ringer
Telefonen är 2 mån gammal....SUCK!!

Ikväll ska det bara mysas med barnen.

Nu luktar det blöjbyte..hehe

kram




Kommentarer
Postat av: Ang1e

Jag är jättenöjd med min Ericsson och Fredriks gamla Ericsson var den bästa han haft :-)

2009-01-24 @ 22:28:53
URL: http://angelica0lsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0