SLUT...

Jag är helt slut...min sista krafter är borta.
Sömnbristen,trotsen, gnället och alla bråk tar musten ur mig helt.

Om man inte bråkat på 7 år ..varför ska man då bråka när det
ändå är över??
förklara det för mig någon...

Ikväll åker iaf barnen, och jag ska sova sova sova....
och försöka äta...
Jag tar inte hand om mig själv!
Detta blir min räddning faktist!

Återkommer säkert en gång till senare.
Nu ska jag väcka Ludwig som sovit i snart 3 timmar....
Han brukar inte sova middag så länge, men han behöver säkert sömn han med. Eftersom
han inte sover så bra på natten...
Och ikväll är det ju inte jag som jag få honom i säng heller.
Så jag SKITER faktist i om han blir svår att lägga...moahaha....

                                                                   skadeglädjen är den enda sanna glädjen

Kommentarer
Postat av: camilla

Ta hand om dej nu,och ÄT!

Äter man inte får man inga krafter ,fråga mej-jag vet!

Hoppas du kan koppla bort pojkarna denna vecka-å låta pappa ta ansvaret....missförstå mej rätt...du ska självklart tänka på dina pojkar!

Sköt om dej.

Gå in till min sida å kolla vad vi har hittat på i helgen...:-(

Kram.

2009-01-11 @ 14:51:44
URL: http://maxmammas.blogg.se/
Postat av: tina

hej vännen!!Att separera är något som är jätte jobbigt för båda,att man blir osams är nått du måste leva med, man kan inte tycka lika om saker och ting nu, och man känner kanske att man inte behäver det heller, för nu är man själv och då är det bara en själv som får bestämma,(tycker man).Jag vet vad du går/gått igenom,men ge det tid.. lovar dig att det kommer lösa sig.. sköt om dig.. kram

2009-01-12 @ 14:14:27
URL: http://tinizenw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0