Nyårsafton....

Jaha då har man vaknat till liv!! hehe...

Hade en rätt ok nyårsafton.....har haft roligare, men jag var med roligt folk så det var helt ok!

Jag, min bror och Sandra var hos ett par kompisar och festa lite...spelade guitar hero för första gången oxå.

Det var skoj, och jag klarade det bra..hihi

Var så fint på tolvslaget
Stjärnklart och kallt och en massa fyrverkerier...

Hamnade på efterfest som vanligt nuförtin, vill inte att kvällen ska ta slut så då blir det så.
Men varje gång man kommer hem raslandes klockan 05 ångrar man sig..hehe

Nä nu jävlar är det ansvar som gäller framöver

Behöver inte va full för att få ha lite skoj heller ;-)

Nä ni goa vänner
nu ska jag slappa lite framför tv:n

kraam

(kanske återommer med bildbevis från igår....sandra som har bilderna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0