Ny partner...

Japp jag har en ny partner...
Fast inte på det viset :-)

Vi har iallafall ätit frukost ihop, lunchat ihop, gymat och skrapat trisslotter..hihi..
Vann på 5 av 8st oxå..lite bra...för nu kan vi köpa 7st nya!!

Snart tar vi månadsklövern!!! :-)

Har inte så mycket annat att berätta idag.

Imorgon är det fredag igen...
Tycker veckan har gått riktigt fort..
Bra och dåligt


Jag har så mycket planer på vad jag ska göra på min barnfria vecka så
den veckan kommer svischa förbi antar ja...

Jag ska SOVA iaf
Sömnbristen tar ut sin rätt...
Jag är blå under ögonen och har fått påsar...jag som aldrig haft det. BUHU!!
Ser riktigt eländig ut faktist...

Det går ju inte ihop med mina planer ...hehe...så skönhetssömn ska jag ha först!


jag sitter faktist och gäspar nu

så sängen nästa...


puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0