Nuläget...

tack för snälla kommentarer om fotot..hihi..
det skumma är att jag själv inte alls är nöjd med den bilden...
smaken är som baken


Jag är såå irriterad!
Bredbandet är avstängt och jag ringde till telia och skulle höra när
de ska koppla på det nya...
Då visade det sig att det inte ens finns nån beställning...!!!!!
VA???
Jag beställde ju innan jul för att få ett hemma biosystem som de lovade oxå..
och nåt sånt skulle jag inte få...


så nu får jag internet den 19 feb...
det går ju bara inte...

är hemma hos sandra nu igen och lånar datorn...
TACK TACK!!

jag ska försöka låna nåt mobilt bredband så länge om det går!
jag ska försöka hålla bloggen uppdaterad..

kram så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0