Need some help...

Jag och tekniska prylar!!

Har fått hem ett paket från telia med bredband,telefoni och digital-tv.
Men jösses va kablar o sladdar o grejer! Jag fattar ingenting och
det måste göras om med telefonjacket osv..
Nä fyy va drygt! Jag orkar inte ta tag i det....vill bara att allt ska funka
med en gång...

Ska försöka ta mig iväg till mitt jobb idag och lägga in schemat.
Kanske tar en lunch oxå...om jag hittar nån som är hungrig!

Nu står det en bäbis och sliter i min morgonrock...tror han vill leka
med sin mamma. Så det ska han få!
Enkelt att ha ett barn,kan jag säga...Inga som helst bekymmer.
Men kombinationen  trotsig 3-åring plus 8 mån bäbis med separationsångest....
Det är inte lätt...

Jag har ju aldrig Isac själv heller. Han får ju bara vara här när jag är
som tröttast och surast. Och han har alltid en brorsa som kräver en massa.
Därför ska det bli underart de veckor jag har han hädanefter...Bara han och jag!
Det har jag saknat, som fan...han oxå säkert.

återkommer kanske ikväll med lite mer svammel

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0