Mera sömn...

...ja det skulle behövas!!
Ludwig sover dåligt varje natt,och jag har blivit sämst på att lägga mig i tid...
Finns ju så mycket roligare saker att göra!:-)

Men man blir rätt koko av att inte sova ordentligt...snurrigt i skallen tex


Har haft besök av Sandra o hennes syster med barn...
Jättetrevligt:-)
Barnen lekte ganska bra faktist, även om Isac mest vill vara med oss vuxna...

KOmmer att få en hel vecka ledigt här framöver, för barnen ska sova hos pappa båda två...
Det kommer bli såå skönt! Visst kommer jag sakna Ludde som fan, men det är sååå välbehövligt..

Bara tanken på att jag kan åka nånstans efter klockan 20....det är värsta lyxet det:-) och SOVA såklart...
Så då får ni räkna med besök! ;-)

Nu återgår jag till min tv en stund, får vi se hur denna kväll slutar!!



                                          Familjen på julafton!! 

Fler julbilder finns på Facebook om nån är intresserad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0