Lite si och så...

Ja nu sitter jag hemma framför datorn igen iaf!!
Alltså: jag har fått mitt mobila bredband...
MEN
...det funkar sådär :-S

Vissa sidor kan visas,andra inte. Ibland går det
hyffsat fort ibland händer nada...
Fick iaf låna det gratis...

Har lunchat med Lena...trevligt trevligt!
Varit i valbo med Sandra....fynda jeans!
Det var hur bra som helst...hade ett par brallor innan.
Har lixom växt ur alla andra....eller krympt ur..kanske det heter..vad vet jag?
Fast det är jag inte ledsen över iaf....:-)

Alkohol inhandlades även ...
Kan väl hända att det blir fest imorn!

Ska även träffa min sötisar en sväng imorn..längtar faktist efter dom.
Men denna vecka har varit underbar oxå!

Kom nyss hem från en solning...nice i det kalla vädret...

Fåse vad som händer senare ikväll
hoppas på lite sällskap

                den som lever får se

puss puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0