Jävla hosta....

usch va trött jag är på det här....
att hosta...
Jag kan ju inte sova.
Hostade nästan käken ur led alldeles nyss..kändes det som iaf.
Det bara knakade till och nu värker det där...ajaj...

Igår hade jag o Ludde en trevlig kväll hos Malin.
Theresa o hennes barn var där oxå.
Blev bjuden på tacos...gott gott!!

Nu är det exakt bara en vecka kvar till min bäbis flyttar...
usch det låter så hemst!
Jag kommer att sakna honom som fan...
Våra mornar ...är det bästa som finns!

Men älskling jag ska hälsa på dig så ofta jag kan!! Mamma lovar!!

Tror ändå det kommer resultera i en piggare och gladare mamma
i slutändan!


Isac åkte till sin pappa igår.Han blev totalt överlycklig när han kom och hämtade honom..

Så kul att se:-)


 

ISAC: man får inte kasta sten på bilarna!
JAG: nä det får man inte..men vem gör det då?
ISAC: morbror Jens!

Haha...ja där ser man ;-)

kram kram


Kommentarer
Postat av: Ang1e

Va? Jag fattar inte..Ska din bebis flytta? Ludwig? Ska han bo hos Dan på heltid eller?

2009-01-26 @ 22:17:21
URL: http://angelica0lsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0