Ja..jag har tråkigt!

Senaste !
Låt du hörde
: Pokerface- Lady Gaga
Film du såg: The Lookout
 Mat du åt:  2 st mackor!
Kram: barnens gonattkram
Puss: hemligt
 Känslan: arg
 Resa: Thailand-dec-07
Glädje: när isac frågade-älskar du mig,mamma?
Dröm: kommer ej ihåg
Person du träffade: Sandra o brorsan
Personen du pratade i telefon med: brorsan
Personen du fick sms av:  sandra
Gången du var utomhus: ställde in bilen i garaget nyss
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår
 Saken du köpte: matvaror på konsum

Allmänt:
Ska bli skoj:
att flytta
Ska inte bli skoj att: gå upp inatt
 Sparar till: sämre tider
Pålägg som gäller: ost
 Önskar att jag var bättre på:
Dagens dryck: vatten
Vad saknar du: sällskap i sängen;-)
Tre band/artister: orkar inte
Vad har du gjort idag: träffat vänner, busat med barnen
Brukar du svära mycket: mmm
Hur tidigt stiger du upp: när barnen vaknar,oftast halv 6...snark
Gillar du att slåss:haha..näe
Vad ska du göra ikväll: inget
Hur många timmar sover du per natt: ca 4-5 med 3 uppvak ungefär.....
Vem är snyggast i världen: åh svårt...
Vad är det för veckodag: onsdag
 Bästa saken som hände mig förra sommaren: det vet jag ej
 Favoritplagg i garderoben just nu :mina jeans och nån top .-.antar ja
Längd: 178
 Vikt: 63 kg
Byxa eller kjol: byxa
Senast utlästa bok: Snabba cash...tror ja
Mig själv med tre ord (just nu): småirriterad,trött o uttåkad
 Jag tränar: nä men ska börja:-)


.....sådär...har man slagit ihjäl en halvtimme eller nåt.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0