Ingen fara...

Nu har man varit orolig i onödan då!!!
Ett klantarsel är man!
Nånting var borta och jag trodde nån tagit det..
MEN...det var jag själv som förlagt det...

Har nyss haft en mysig förmiddag med besök av
Malin o Neo...
Hur kul som helst att ses! Vi luncha på pizzerian!
Mina barn har varit som änglar idag....jag blir alldeles förvånad...
Så snälla och beskedliga...så mycket roligare då. Slipper man vara
den där jäkla surmorsan!

Ikväll har jag barnvakt. Två snälla tjejer som ska sitta här och passa
mina sovande barn,medans jag får ut och roa mig :-)
Det uppskattas sååå mycket ska ni veta!!
Vet ej riktigt vad jag ska hitta på..nånting blir det iaf!
Nån öl nånstans kanske...

Nu sover Ludde och så jag ska passa på att umgås
med min stora duktiga son!
Jag älskar er mina prinsar!

kram
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0