I feel so happy..

                                                       jag känner mig bara så glad idag!
                                            känner lycka och glädje och det är underbart


Vem trodde jag skulle må såhär bra?
Inte jag iaf...
För ca: 1 och en halv månad sen var allt bara svart....
Jag trodde det skulle förbli så...
Och så helt plötsligt bara vänder det, jag tror jag vet varför...flera faktorer iofs

Men det behåller jag för mig själv.

Jag ska nu slänga mig i soffan och se på tv...en liten stund
Min bäbis sover sött
och jag börjar oxå gnussa mig i ögonen...


pöss


Kommentarer
Postat av: malin

härligt att känna så!! =) jag känner mig på botten.....vet inte riktigt varför......mkt bara i huvudet.....aldrig bra det.....går ju så upp o ner å,har varit på dåligt humör ivkäll.....tur stumpan somna tidigt.....ska se nån film iaf! kram

2009-01-26 @ 21:03:09
URL: http://mammamiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0