Bäbis träff...

Har varit och hälsat på Cina och Wilmer idag:-)
Angelica och hennes söta döttrar var där oxå! Skoj att träffas och snacka lite skit!

Vad mer har jag gjort??

Har haft ett samtal som slutade med att en slängde på luren i örat på den andra!!!
Å inte vare jag som slängde på.........

Suck!! Att ha olika åsikter måste inte alltid sluta med bråk ...eller är det oundvikligt???
Less blir man....både på dåliga ursäkter och att alltid sätta sig själv före alla andra.

En annan stor nyhet
Jag ska börja jobba snart!!


Pratade med min chef idag och jag är mer än välkommen att börja jobba!

Hade allt varit som vanligt så hade jag mer än gärna varit hemma med min älskade bäbis
mycket längre!
Men min situation ser inte ut som i drömmarna längre. Jag får utgå från hur läget ser ut för
oss just nu....
Men att inte ha  Ludde hemma hela tiden svider i hjärtat :-(

Samtidigt som jag tycker det ska bli skönt att få komma ut lite själv....
Och hans pappa får nu mer tid med honom och det kan ju bara var bra...

Har även hört dagens dos av skitsnack ....
Och man bara gapar av förvåning när man får höra saker man inte ens sagt......

Att göra en höna av en fjäder kallas det ju....men om det inte ens finns nån fjäder från början????

Hur tänkte man då?

Sjuka människor...

Usch det blev en riktigt negativ blogg idag,men det har speglat mitt humör
idag och det är en del av vardagen det oxå tyvärr...

puss å kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0