Valentines Day

Glad alla hjärtans dag alla vänner!!

Har ni fått nå blommor och choklad?

Inte jag..buhu...Men hade väl inte förväntat mig det iaf!
Fick iaf ETT sms som gjorde mig glad! :-)

Då har jag klarat av en veckas jobb.
Gick hur bra som helst. Gick super att komma upp i tid
och lämna Isac på dagis.
Jag o Isac har gjort lite roliga saker oxå..
Det här var nog det rätta för mig och ungarna....
Även om jag får abstinens efter Luddis

Nu är han här hos mig iaf! Min goplutt :-)

Snart ska vi till mor o far och äta mat...mysigt med familjemiddag!
Present skulle vi få oxå..hihi...undrar vad det kan vara?

Måste göra mig redo nu
kramelikram

Kommentarer
Postat av: Cina Lindberg

Kramis på dig själv! =) Och en puss kan du få oxå eftersom det är alla hjärtans dag. ;-)

2009-02-14 @ 14:50:23
URL: http://cinalindberg.blogg.se/
Postat av: malin

jag har fått NADA......snyft......inte ens en hälsning=/ jo från dig här då=) tack=)

2009-02-14 @ 21:56:20
URL: http://mammamiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0