fredag....

Nu fryser jag inge mer..hehe
Fick ordning på den j*vla pannan iaf!!

Denna vecka har rusat fram....jag har hunnit med en del saker
på min önskelista iaf.

Ikväll blir det ännu mer poker. Det är jättekul att spela faktist:-)
Inte för jag fullt begriper allt men men....det kommer.
Törs inte riktigt spela om nå pengar än iaf ...

Vad står på göra listan idag?

* Jag MÅSTE til dagis och lämna in en lapp...jag glömmer hela tiden. Förlåt Camilla,
att jag är så tankspridd och glömsk...
* Sen ska jag till sandviken och sola..
* Gå på bolaget....åt sandra:-)....Ja det kallas langning..men hon blir ju 20 om ca en månad..hehe

Sen ska det väl ätas och sånt oxå. Ibland önskar jag att det fanns ett piller som gjorde
att man blev mätt. Jag är inne i en period där jag iNTE orkar laga mat. Tycker bara att det är
jobbigt att bli hungrig. Har inte tid helt enkelt...

Har laddat över korten på frisyren.
Men det är inte sån stor skillnad...eller egentligen är det men jag tycker
jag ser lika ut ja...:-)
   
              före                                            efter

Snygg min föresten...;-)

nä nu måste jag kila
kram till alla som förtjänar en

Kommentarer
Postat av: camilla

Hej hej...sketasnygg du är ju´!

Du blir inte singel länge till...ha ha...

Jag förlåter dej ang. lappen-du är inte den enda kan jag berätta...dessutom har jag inte varit där i går & i dag.;-)

Har du träffat pojkarna ngt,eller pratat i telen?

Sköt om dej.

Camilla

2009-02-06 @ 19:31:00
URL: http://maxmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0