Tack tjejer!

Vill tacka mina snälla barnvakter för i fredags!! Ni var jätteduktiga..
Trots att min lilla Ludde var lite bråkig,men det fixade ni!

Jag o Marie satt hos henne och drack öl o vin
och snackade skit,sen blev det 8ball.
Träffade lite trevligt folk :-)

Blev en ganska tidigt kväll för mig. Om man jämför när jag brukar komma
hem..haha...
Sen fick jag sovmorgon oxå..nice nice!

Igår hade jag sån fantastisk tråkig lördag.
Jag gick o la mig 19.20...!!! Fem minuter efter Isac....
Men det var skönt som fan,jag har ju sömn att ta igen sen förut...
Så jag passa på att fylla på mitt sömnkonto :-)

Visste ni att man har ett sånt??

Man kan ligga minus eller plus...och det går bra att ta igen förlorad sömn
långt efteråt...Kroppen försöker hela tiden få "kontot" till plus minus noll..
Då mår man som bäst...
Har jag sett på tv faktist :-)

Nä,dags nu att börja med dagens sysslor.
Tvätta barnkläder tex.
Imorgon åker ju barnen till sin pappa...
Jag är lite smårädd att jag ska bli så ledsen när Ludde åkt...eftersom han
inte ska vara här så mycket sen. Rädd för att jag tom får panik...

Men är det så får jag sluta jobba och plocka hem han igen....
Men han o pappa får det nog oxå mysigt!

kram

Kommentarer
Postat av: camilla

Hej hej ska du börja jobba i morron?

Du kommer att fixa det galant!

Du är stark,Jessica!

Många kramar

Camilla

Krama Isac å fråga vem som tittar på tvättmaskinen hemma hos MEJ?!!

2009-02-01 @ 09:37:46
URL: http://maxmammas.blogg.se/
Postat av: Angelica

Du behöver inte tacka, det var bara roligt och som sagt, du behöver komma iväg lite ensam..

Tveka inte på att höra av dig igen om du vill ha barnpassning :)

Tror att det kommer gå bra när Ludde bor med Dan ja, du får hälsa på ofta! :)



Kram

2009-02-01 @ 11:53:00
URL: http://haarjulaa.blogspot.com
Postat av: malin

Hoppas vi kommer få jobba tillsammans då (vilket vi nog får NÅN gång) MEN som sagt.......e kink-wm o man vill ju ej skicka en förkyld unge t dagis heller plus jag o tand-JÄVELN!!!! så ett råd....GÅ till tandis i tid! ;-) söt han va på bilden då......visste ej d där me sömnen men man blir ju kocko av lite sömn.....vilket jag lider av å......vet ej varför jag aldrig kan sova.....även om jag e trött=( nej......en hel vecka utan stumpan skulle va jobbigt men samtidigt sköööönt.....e i nån period nu då jag inte har ork.......skönt att man inte e ensam om att känna så iaf=) vi lär ta o parta nån gång å tycker jag!! ;-) kraaam

2009-02-01 @ 16:27:14
URL: http://mammamiiaa.blogg.se/
Postat av: malinolsson

Värsta söt han är Ludde....

2009-02-02 @ 21:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0