Stress stress

Åh va veckan springer iväg...
Jag hinner inte med. HAr sååå mycket att göra om dagarna.
Först jobbet sen en massa samtal som ska ringas,
saker som ska göras, och en massa trevliga saker som besök å sånt
vill man ju oxå hinna med...men HUR???

Idag har jag jobbat,gymmat o ätit och hämtat Isac hos mamma.
Sen var den dagen slut..typ.

Öppnade med spänning kuvertet från löne...
Hur mycket pengar får jag nu i lön? Min första lön...
SVAR: NOLL kronor.
Inte en endaste dag har jag fått betalt för...GRRRR
Att det alltid ska bli nåt fel??
Är det så himla svårt att göra rätt...bara frågar? Det är ju INTE första
gången om jag säger så...
Så nu ska jag försöka pricka in telefontiden imorn
när jag dessutom jobbar..S:U:C:K

Usch vilken gnällig blogg idag hörrni....
SKriver inge mer nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0