Snow

Fasen va det snöar! Har fått skotta massor...
men gratis motion är bra motion så jag klagar inte..:-)

Ska snart göra ett kvällspass på jobbet. Helt ok.
Är sen ledig i hela 2 dar.

Imorgon kommer min kärlek hit oxå. Äntligen får
vi vara tillsammans igen...

Har redan planerat en massa till nästa vecka.
Varför gör man det?
Kontrollmänniska kanske?
Ibland är det skönt att bara göra det som faller en in...
men jag har svårt för det. Gillar att veta hur,var och när...på gott å ont!


Så här är planeringen:

MÅNDAG: familjerätten och träning på parkbadet...

TISDAG: pulkaåkning med Isac o bror i Högbo
ONSDAG: till Emilie och hälsa på..ev poker på kvällen
TORSDAG: simma eller träna..beror på sällskapet..
FREDAG: öppet än så länge..

Sen har jag även ett till besök som ska in nån dag..

That´s me i ett nötskal det!



BYE


Kommentarer
Postat av: camilla

Hello!!

Ha så mysigt i veckan!

Syns vi?Kommer I. till oss?

Sköt om dej nu.

Kul med lgh förresten,hoppas det blir bra nu med husförsäljning å allt!

Lycka till på familjerätten-vad som än ska göras där...

Kramar

C.

2009-02-22 @ 19:10:28
URL: http://maxmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0