Min tisdag

Har jobbat på förmiddan. Trevligt.

Hämtade barnen hos deras pappa och tog med dom hem en sväng.
Eller ja..till Jens rättare sagt. Dom var så goa o snälla hela tiden
mina godingar!!

 
LÄmnade dom vid halv sex tiden och blev kvar i 2 timmar hos deras far.
Inte vanligt kan jag säga,men det var trevligt att vi kan vara så snälla
och vara sams...

Budet kvarstår på huset och nu gäller det bara att fort som attans
få skriva på papprena. Jag tänker inte ropa HEJ än...
SÅÅ van att det skiter sig...men det ska väl gå vägen???

Har varit och solat nu på kvällen oxå. Riktigt skönt. Höll på somna.

Imorgon ska jag på gymmet oxå.
Åh herregud va duktig jag blivit!! :-)
Men man ska ju ut på marknaden igen...så då gäller det ju
att snygga till sig lite..hehe..
Nä skämt åsido...jag tränar för min dåliga rygg skull.Mestadels.
Och skulle jag sen få lite finare figur så inte mig emot.

NU: datatorska lite och sen sooova


Kommentarer
Postat av: camilla

Som jag sa förr:

"Du kommer inte att bli singel länge..."

Killarna kommer att stå på rad vettu´....

Sköt om dej!

Camilla

2009-02-18 @ 08:22:46
URL: http://maxmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0