Ledig vecka...

Jag ska förklara hur det är med jobbet!

Jag börjar nästa måndag att jobba!
Först ska jag NJUTA av en ledig vecka...
Var väl meningen att jag skulle ha Ludde tills då,men
eftersom Dan ändå har ledig vecka så kunde han ha bäbis redan nu.

Och det kan ju va skönt att va ledig lite oxå...

Förra gången var jag så mycket mer i behov av det.
Barnen har varit väldigt snälla denna vecka. Isac har inte trotsat nåt..
Ludde har varit nöjd hela dagarna och tom sovit på nätterna.
DET gör skillnad!

Men jag kan nog lätt fördriva en vecka. Har mycket som står på önskelistan...:-)

* sola

* klippa håret

*  frukost i högbo( fick presentkort av Bror i julklapp)

*  kolla på filmer

* SOVA

*  parta lite granna :-)

*  och mysa lite..kanske ;-)

Nu ska jag bädda ner mig i soffan.

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0