Jag fryser ihjäl,det är så kallt...

Vilket jävla skit!
Värmen i huset fungerar inte!! I 2 dar har jag sovit
i mysbrallor och långärmad tröja......med dubbla täcken.
TUR att inte barnen är hemma denna vecka säger jag bara.

Får hjälp snart iaf....hoppas vi hittar felet...och att det inte blir dyrt...:-(

Idag är det lill-lördag. Sånt tänkte jag inte ens på förr.
Men nu när man är singel och barnledig blir det intressant...haha...
Blir nog bara lite poker spel ikväll med några vänner...
Tänkte försöka lära mig spela! Det är ju rätt kul.....
Kanske man kan dra in lite stålar sen när man blivit proffs...hihi...:-)

Bloggen är grymt tråkig utan kort..ja veeet...
men det tar ca en kvart att ladda upp ett kort....så jag orkar lixom
inte sitta o vänta...Har jag tid nån dag kanske det kommer nåt ,
men nu har jag ej tid iaf...

Igår var jag o klippte håret oxå..har ju inte hänt på ett bra tag.
De blev nog lite chockade när de såg mina toppar...fyyyy
Ny frilla blev det oxå...har bilder men de kommer sen som sagt..

kram så länge

Kommentarer
Postat av: camilla

Poker är ju najs!

"Min goding" säger Isac till Mona på dagarna...ha he han e rolig han!

Själv håller jag på att bli sjuk tror jag....fryser ,är så konstigt trött å har bomull i huvudet känns det som...

Nu ska jag leta på min unge som har lyckats tappa sin mobil....hrm hrm....är inte glad på hnm just nu...har skickat tillbaka hnm till skolan för att leta!!

Spännande å se din frilla!

Kram!

2009-02-04 @ 14:00:36
URL: http://maxmammas.blogg.se/
Postat av: malin

jasså fest ikväll?? hehe......själv har man sjuk dotter=( blir hemma imorgon men på fre ska mamma ha henne.....bloggen e väl inte tråkig för att d inte e nå bilder.....?MEN e nyfis på frillan!! e ju bara van att se dig i rakt lika långt o mittbena liksom.....mena inte att d är fult men det är "du" bara=)



Ha en trevlig kväll iaf!!! röj åt mig å som har triiiiist=/o en flicka som nog blir uppe halva natta o säkert kommer hosta å=( positiv jag låter......o så blire femte helgen jag jobbar! de du,men behöver slantar.....=) =)



Nu blire femte koppen kaffe......har blitt addicted igen på allvar å......suck....men magen ballar ej ur mera=) nu är d grin här så måste kila o kolla! kraaaam

2009-02-04 @ 21:22:42
URL: http://mammamiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0