Förändringar

Nyss hemkommen från jobbet.
Har gått bra att jobba,dock väldigt trött nu...

Vi har fått ett bud på huset som vi accepterar.

                                                                                            HJÄLP!!

Det är ju det här jag gått och väntat och hoppats på,
men ändå blir jag lite ledsen...
MItt hus! Jag ska alltså lämna det??

Men så kommer det att bli förr eller senare så
det är väl bara att inse det...

Nu har jag typ 2 månader att hitta nånstans att bo...
KOmmer bo kvar i mina trakter iaf...
Pga av dagis,familj och vänner.

Lutar åt att det blir Storvik....
Men det blir bra det! Har jag inte så långt hem från efterfesterna..hihi ;-)

SKa sova nu. Börjar tidigt imorn.

NATTI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0