mitt hem

Nu sitter jag här i nya placet :-)
Har flyttat det mesta idag,
Många miljoner småprylar kvar,men det får jag fixa imorn.

Känns skumt att jag ska sova här nu.
Den lilla älsklingen ligger här och sover oxå. Fick lite ensamtid
med honom nu ikväll. Så jag har pussats och gosat..love!!

Fast mina kompanjoner stack iväg på fest dom.
Hade gärna följt med,men det får bli en annan gång.
jag måste vara hemma och vakta min stjärna..

Undrar om jag kommer somna?
känner mig alldeles för hispig för det. Lycka och lite småångest
på samma gång...Men mest lycka!!

kommer bilder så småningom när jag får bilderna från sandra.

ha en bra fredagskväll gott folk
kram

Kommentarer
Postat av: malin

e ju nyfiken jag!! =) men guuud vilket jobb att flytta.....har ju hjälpt Theresa o det tar ju aldrig slut me småsaker o sen städningen.....pust.....vi kan väl hälsa på er nån gång här?? kram

2009-04-18 @ 17:42:24
URL: http://mammamiiaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tjena!

Anna fick en flicka i morse-en liten JULIA.

Sköt om dej i DITT nya place!

Camilla

2009-04-19 @ 20:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0