I´m alive...almost

Här är jag.
Kikar in och säger Hej.

Fan va mitt liv är jobbigt just nu.
Jag ska typ vara på en massa olika platser samtidigt.
Allt ska göras. Det ska rustas,målas,jobbas,packas,
vara en BRA mamma och sen måste man ju äta
annars dör man(har jag hört) och allt annat vardagstjat
som städ o tvätt....
Nä jag är helt slut,,kan detta helvete vara över snart???

Och JA
jag har hjälp av nära och kära,men ändå känns det så här.
Så utan dom hade jag varit död
nu är jag det bara nästan....

När jag äntligen har fått komma på plats i min nya lya'
ska jag bara sitta i soffan och glo på min egna supersnygga lägenhet.
Jag tänker inte göra nåt.
Jag tänker aldrig mer flytta
Jag tänker inte rusta nånting mer i hela mitt liv.

Ingen ide att skaffa sig nån karl heller.

Jag och mina älskade barn ska ha ett underbart liv..vi själva.
JAG ÄLSKAR ER!!

Gnällkärringen har talat igen

men jag hymlar aldrig
läs om ni orkar,annars låt bli

kram till ALLA ER VÄNNER OCH ANDRA BRA MÄNNISKOR

Kommentarer
Postat av: Ammy

Lycka till i nya lyan=) alltid kul att läsa din ganska hektiska blogg=) sköt om dig!

2009-04-07 @ 21:35:33
Postat av: Angelica

Ring någon dag om jag kan göra något, kan ta med Isac till lekparken eller ta med Ludde på en promenad, vad som helst! kan jag göra någonting för att hjälpa dig så vill jag göra det, KRAMAR!

2009-04-07 @ 22:12:23
Postat av: malinolsson

Vart har du köpt lägenhet? hoppas du får de lugnare snart...massa kramar

2009-04-09 @ 16:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0