grillat igen?

Har varit en kanonrolig helg!!
Brännbollspel och grillning och nytt trevligt folk :-)
Jag är såå glad att jag tog lite vila från allt jobb
med huset...fast man inte borde(enligt många)

Men när ska man ta igen sig då?
När det är för sent eller..?

My life my problems

Ska till viken en sväng nu och inhandla kött.
Grilla igen :-)
Tröttnar aldrig på d...

Imorn jobb igen efter en veckas "semester"
känns helt ok,även om det är superskönt att va ledig.
men det är bara ca 6 veckor kvar
sen börjar min 8 veckors långa sommarsemester...Ska bli underbart
att umgås med pojkarna och alla vänner i sommar! Längtar



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vill ligga med mig men det går inte.

2009-04-27 @ 23:11:15
Postat av: Anonym

Ha ha...vilken jäkla kommentar du fått!!

2009-04-28 @ 21:53:44
Postat av: malin

Nu får du inte bli smalare jessica!! inte för o va elak......men det räcker mer än väl.....=)

2009-04-29 @ 21:57:55
URL: http://mammamiiaa.blogg.se/
Postat av: camilla

Åh vad Isac varit glad & sprallig i dag-SÅ kul att se honom så glad!Han visade mej sin matsäck direkt när jag kom i morse,han var så stolt!

Ha en bra helg!

Kram

2009-04-30 @ 20:58:51
URL: http://maxmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0