Tyst och lugnt

Har precis varit till Dans föräldrar med Isac...Han ska var där ända tills imorgon kväll!! Barnlediga IGEN alltså!!
Men det måste ju vara rättvist...sist var det ju mormor som hade honom...nu farmor! :-)
Dom skulle hitta på en massa roliga saker...lekparker,åka på utflykt,bort och äta ikväll osv....Han kommer att ha så kul! 
Det blir ju så konstigt tyst när pladderkvarnen är borta...men än så länge är det rätt skönt!  Men ikväll nångång kommer jag sakna honom och hela dan imorgon..lillplutten!

Så idag och imorgon vill jag faktist inte ha nån bäbis....nu vill jag vara ledig en sista gång!

Vi ska kanske på bio ikväll.....men tänk om vattnet skulle gå i biosalongen??!!! Jag är lite skeptisk att åka iväg nu när det kan bli närsomhelst... 14 dar kvar idag ju...och om man ska lita på vad barnmorskan säger så är det  plus/minus 2 veckor från datumet.....Men det kanske blir plus här ska ni se.......

Nä nu ska jag duscha och greja lite...blir väl säkert att vi åker iväg och äter nånstans idag kan jag tro......

Ha en underbar lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0