Sommarvärme

Åh va härligt väder!!! Man blir på så mycket bättre humör när det är så varmt och skönt!

Nu ska jag och min lill-skrutt till BVC och se om han blivit nå större...
Isac är på dagis han. Han fick ha nya shorts och sommarskor idag och han var så stolt! - Fin Isac..jättefin sa han innan vi åkte..sötnosen!
Han har lärt sig svärord oxå...det är vi som råkat säga fula ord ibland och han snappar upp....Det var en fluga här imorse som satte sig på honom hela tiden...Han viftade bort den och säger -Jävla fluga!!


Min mamma skulle komma hit sen och gå en sväng med Ludwig så jag kunde få slappa lite....

Finns så mycket jag skulle behöva göra...tvätta,städa,laga matlådor...sen skulle jag vilja sitta i solen,bada fotbad och ta en lång dusch....
Men allt det där hinner man ej på en timme...måste prioritera IGEN!! Jobbigt!

Nä nu hinner jag ej sitta här...

see u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0