oh happy day...

Sa jag inte att det skulle bli ett gladare inlägg idag va?

Idag har jag varit barnfri i 2 timmar!!  min snälla mamma har varit här och gått med barnvagnen och matat min lillplutt med urpumpad mjölk...

Jag drog i väg till valbo och shoppade!!! köpte bara saker till  mig själv!!

* svarta shorts
* en svart klänning med vita små prickar...jättesöt!
* leggings vita och turkosblå
* ett par svarta ballerina skor
* 2 turkosblå toppar



Tänk vad lite egentid kan göra underverk..känner mig som en ny människa idag....sova inatt fick jag göra oxå!

Har vägt mig oxå...bara en sån sak...att se att man bara har 1kg kvar till sin vanliga vikt..på 2 veckor!
Bra jobbat va?
Fast sen måste jag ju ändå gå ner lite till,men det hoppas jag att jag gör av amningen.....Sist gjorde jag ju det iaf..hoppas  på samma tur nu!
 
Ikväll ska vi  grilla korv härhemma...mysigt!  Isac älskar korv han!

Nä nu grinas det lite här..måste nog kolla vad lillen vill...
ha en bra helg
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0