Kalas

Idag var det kalas dags...Bror blev 27 år idag...hipp hipp hurra för han! Vi var dit och fikade och fick god tårta..mumsigt!

Var in i valbo innan vi åkte dit och handlade present...fy va mycket folk! Jag köpte bara presenter och några bäbis kläder,orkade inte trängas!!!

Igår kväll var vi till högbo och kikade på kasen! Isac var väl inte så impad,tyckte mest fyrverkerierna lät illa....
-hem och sova,äta välling sa han när kasen brunnit 5 minuter...stackarn var jättetrött!
Såklart vi åkte hem!

Åh vi har köpt en vagn idag oxå...äntligen! Har funderat fram och tillbaks vad vi skulle ha för vagn....Men kom fram till att en syskon vagn inte är nån ide.....då jag väldigt sällan kommer att gå med båda barnen....Har ju ingen hund längre,och känner jag mig själv så vet jag hur bekväm jag är....

Så det fick bli en ny kombi vagn iställlet och ev ståbräda till Isac om vi skulle ut och gå allihopa....Han vill ju gärna gå själv nuförtiden oxå....
Fick tag i en superfin Teutonia på blocket för bara 1200:-...superfräsch! så jag är sååå nöjd!

Magen har varit lugn idag..inte så mycket förvärkar...skönt faktist!
Nu är det bara 17 dar kvar till BF....
Ska knäppa nåt magkort till hade jag tänkt...men det får bli imorn ..orkar inte nu....

Jag ska bädda ner mig i soffan nu en stund...

kram å gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0