Att vara 2-barns mamma är....

..underbart men jobbigt!  Måste erkänna att jag känner mig lite deppig ibland! Får  ångest över att jag inte finns där för Isac som förut....Nu går han till pappa så fort han behöver hjälp med nåt...jag är så van att vara hans nummer ETT och nu är jag inte det bara för att bäbis tar upp min tid...

Å bäbis är inte ett dugg kul nu heller...vill bara tutta och tutta och sen sova i min famn..kan INTE lägga ner honom en sekund ens...då skriker han! Men han är ju liten och behöver min trygghet o kärlek så det är klart att jag ger honom det...men vists måste man väl få tycka det är lite jobbigt att vara så låst?!

Men det går ju över...som alla säger...och det gör det...säkert för fort egentligen oxå.....men just nu känner jag såhär iaf!

Dagens gnäll var det där!

Kanske jag känner mig gladare imorgon

och då blir det ett lite gladare inlägg


gonatt på er

(för jag ska väl snart sova eftersom lillen ska sova nu...och då är det b'äst att passa på....men egentligen vill jag se semifinalen med charlotte perelli)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0