Åh hemska natt...

Snark snark...Idag är mamma trött.Hennes lill-fis har varit vaken nästan hela natten å krånglat....Han som sovit så bra!  Men inatt vaknade han vid 00 och var vaken ända tills 03...sen vakna han 06 igen...sen var det bara att gå upp!

Nu sover han som en prins...typiskt! Är hos mor å far nu. Dan jobbar tolvtimmars så jag smet upp hit...Fått mat och fika som vanligt...

Jag har försökt sova lite nu när han sover...men det går inte...kan bara sova på natten ja..och det får man ju visst inte!
Men detta är väl inge konstigt när man har bäbis antar jag...bara mamma jessica som är van att sova!

Isac ska få sova över här iaf så "slipper" vi honom....han kommer ju till oss vid 03 han oxå och vill ligga i våran säng...Jag som helst vill ha noll ungar  i sängen har nu två!!


Och SNÖAR gör det oxå! Fy fan...Det är ju inte klokt!!


Nä nu ska jag försöka väcka skrutt


kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0