vill sova...

åh jag vill sova!!
Men det vill inte bäbis.....

så här får man sitta uppe och kämpa med att hålla ögonen öppna medans bebben ligger och kollar på alla roliga saker härhemma...som typ gardiner,kuddar med färger eller varför inte handen...SUCK!!!

tur att han är så jäkla söt....har ju fått se ett leende idag oxå *mamma smälter*

sov ju knappt nåt inatt heller...krångel med magen hade stackarn!

sen när klockan var 7 och jag äntligen fått bäbis att sova så kommer storebror och öppnar sovrummsdörren och gastar:

-nu kommer jag...godmojjon mamma!!    sötnosen!

jeje bara att gilla läget......men hur som helst är mina barn de bästa som finns ändå!

                              None   


ne nu grinas det igen....

måste slita mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0