lite uppdatering...

Nu var det ett tag sen igen.....hopplöst att hinna med denna blogg....

Ska väl berätta lite vad vi gjorde i midsommar.
På midsommarafton var vi till mor å far och åt sill lunch...eller korv och köttbullslunch för mig och sandra hehe...
Jens och Sandra var med oxå! Sen åkte vi vidare till Dans föräldrar,där var det lite fest! Grillade och käkade tårta..mums!

Blev lugnt för mig som ammar förståss....drack  vatten hela kvällen.För stackars lilla bäbisen blir så gasig när jag dricker nåt med kolsyra i..och jag tog ett glas till lunchen...alltså cola....liiite småtråkigt att alltid bara dricka kranvatten men vad gör man inte för sina älsklingar!!?

Jag åkte hem och sov med Ludwig och Dan och Isac sov kvar där...lugnast så för min del så jag fick lite sömn...

På söndagen var jag en sväng till valbo och handlade present till Malin som fyllt 30 år....blev skor till mig och kläder till Isac oxå...Sen var vi till Malin och fikade.Var en massa barn där som Isac lekte med...

Idag har Emilie och barnen varit här och lekt.Skönt med sällskap för Dan jobbade förmiddag. Vi åt lunch här oxå..lite spaghetti med ost o baconsås...

Imorse höll Isac på att skrämma livet ur mig....Han och bäbis låg i soffan och myste och jag sprang på toa....Då ropar Isac...-han gjorde en kullerbytta!!  HJÄLP tänker jag....nu har bäbis ramlat ner från soffan och gjort värsta volten...
Springer in i rummet och där ligger dom lugnt på soffan.....Varifrån får barn allt????

Nu sover hela familjen förutom jag...kanske man skulle passa på att vila lite oxå??

kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0