Sjukling

Svettigt värre idag!! Och min kära son har haft feber,så vi har mest varit inne hela dagen...tyvärr!

Han blev dålig igår morse....men efter lite alvedon blev han piggare så vi åkte till s-viken och kollade lite på stan. Käkade lite lunch  och åt glass...det var riktigt mysigt! Men Isac mådde inge vidare så vi åkte hem..kokhet var han när vi kom hem stackarn!

Dan  åkte iväg på cruising med pappa och bror å Sandra....Så mamma  kom och höll mig sällskap tills barnen somna! Klockan 20 somnade båda två och jag snart därefter...kul lördag! Men det var skönt att få sova lite...Lillen var ganska snäll inatt oxå...så jag fick nog en 8 timmars sömn sammanlagt.

Men nu ikväll åker Dan och jobbar natt...fåse hur det går....Isac kommer ju alltid på morgonkvisten till våran säng,och då brukar ju Dan fixa med välling och hämta täcken å sånt...Får hoppas jag inte ligger och ammar då...

Och nu på sistone har Dan och Isac sovit på soffanför att inte störa oss..Kan ju bli problems när inte pappa är där när han kommer...Hoppas det går bra!! Han är ju verkligen pappas pojke just nu!


Imorgon är det sommarfest på dagis på kvällen oxå...får hoppas Isac är piggare så vi kan gå på det...

nä måste fixa lite välling till Isac nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0